« AP on the Air America scandal | Main | Was Nick Coleman censored by KTNF AM 950? »

August 16, 2005

NYT's first coverage of Air America scandal ends in a correction

The struggling propagandists in New York City just can't buy a break. First it takes them two weeks to finally cover the Air America scandal, which generates this correction:

A New York Times story on Page A9 Saturday misquoted comments made on the air by Al Franken, the host of an Air America radio program. Referring to Evan Cohen, a former network official whom Franken accused of having engineered a loan from a Bronx social service agency to the network, Franken said: "I don't know why they did it, and I don't know where the money went. I don't know if it was used for operations, which I imagine it was. I think he was robbing Peter to pay Paul."



Posted in Meta at August 16, 2005 09:05 PM

Comments

Monitoring Air America Radio [TM] so you don't have to.








Main

Syndicate this site (RSS 1.0 feed) · Atom feed · RSS 2.0 feed · RSS 0.91 feed

Subscribe with Bloglines
Add to My Yahoo!
Add to My MSN

Search
Categories

Also Rans · Blog · ChuckD · Ed Schultz · Janeane Garofalo · Meta · Mike Malloy · Prevarications · Jerry Springer · Randi Rhodes · Sheldon Drobny · Reviews · Satire · Al Franken ·

On The Air longer than AAR

All Posts(links to each post by title)

Recent Entries
Powered by
Movable Type 3.15